mandag den 9. januar 2012

Mål nr. et for 2012 er nået! Torsk på 11,6 kilo.

Som nogen måske har læst, satte jeg mig i går nogle mål for 2012.

Et af dem var, som altid, at få en torsk over 10 kilo i danske farvande. At det allerede skulle lykkedes 15 timer efter målsætningen var skrevet havde jeg absolut ikke turdet håbe på - sidste år tog det jo 7-8 måneder - men ikke desto mindre sagde det "slask" i stangen i dag kl 11.15, og op kom en usædvanlig tyk torsk på 11,6 kilo - Den var blot 92 cm lang.
Hvor er det fedt at få den ud af verden allerede nu, så der er god tid til at koncentrere sig om de andre målsætninger.
Jeg syntes dog at det lidt stærkt med at nå over de 10 kilo, så jeg sætter mig et nyt lille hygge-mål for 2012 - Nu hedder den torsk over 15 kilo i danske farvande:)

Ellers en hyggelig dag på sundet, med fint fiskeri.





Knæk og bræk

2 kommentarer:

  1. Grattis det gick fort med det målet att fånga en torsk över 10 kg i Danske farvand:)

    SvarSlet