torsdag den 4. august 2011

Endelig, Endelig, Endelig!

Så lykkedes det satme at få ram på den måler jeg ikke har kunnet fange i år.

Flere ture til Vesterhavet, Nordsøen og Skagerak, samt 40 ture på sundet havde ikke givet resultat, men tirsdag aften lykkedes det så endelig - og det i dobbelt forstand, da jeg på en kort aftentur nappede en på 10,1 samt en på 13 kilo. Den på 13 kilo er den største sommer-måler jeg nogensinde har fanget, så den er jeg da ret så stolt af - 110 cm ren skønhed:)
Den figthede intet mindre end fantastisk og glæden i båden var stor da gaffen blev sat. Selv nøjedes jeg vist med at råbe noget i stil med "I'm the King of the World" og satte mig så ellers bare ned og betragtede dyret.

Hvor er det vildt at man kan kæmpe så meget for at fange en fisk, og så får man to indenfor en time...

Et glædens og lettelsens suk herfra:)

Knæk og bræk

10,1 kilo

10,1 Kilo

13 Kilo

13 Kilo igen:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar